Últimas entradas

Lo último

jueves, 28 de junio de 2018

¿ESTREPITOSO FRACASO DE LOS JUEGOS MEDITERRÁNEOS?

Artículo completo en este enlace


Artículo completo en este enlace

Artículo completo en este enlace


Artículo completo en este enlace

Artículo completo en este enlace

Artículo completo en este enlace





La peça clau d’aquesta vergonya que enfonsa Tarragona es el “Consejero Comisionado de los Juegos Mediterraneos 2018, Ciudad Inteligente (sic) y Seguridad Ciudadana”.

Aquest “Consejero” és el tercer tinent d’alcalde i li diuen Javier Villamayor Caamaño És una persona assídua a participar en els actes de “Democracia Nacional” y “Sociedad Civil Catalana”. Ara calla com un puta.

El seu oncle li diuen Salvador Caamaño, el “presidente” de “Sociedad Civil Catalana”. L’oncle, el “tío Caamaño”, ex psuquero i pececero, és funcionari de l’ajuntament de Tarragona i, dins de l'ajuntament, la seva ma és l'extrema dreta que treballa pel “sobrino” Villamayor.

La “vicepresidenta” de “Sociedad Civil Catalana” li diuen Rocío León Aller, candidata al “Congreso” pel PSC-PSOE. La “vicepresidenta” és “miembra” de l’executiva del PSOE a Tarragona.

Tornem al “tío Caamaño” que té llogat un local a la “Casa de Aragón” per a “Sociedad Civil Catalana” i a on es fan reunions, també, de la “manada” és a dir de “Vox” i “Cataluña por España”.

El Villamayor és el responsable de les vendes d'entrases i, també, dels actes culturals de los “Juegos” amb actuacions estel·lars de cantants de festes majors, bandes musicals del “Ejército Español”, exhibicions militars aèries, paracaigudistes del “Ejército”, etc. En fi, un reguitzell de fina cultura tarragonina i catalana.

Ara calla, i el “frikie” Ballesteros s’ha posat al davant, sense la cortina de la Florida, per tal de tapar la peça clau del mega-desastre: la “Marca España” del “tío Caamaño”, el “sobrino Villamayor” i la ´”bailaora Rocío León”.

“Donde està Villamayor”? Con la “manada” (VOX, SCC, DEMOCRACIA NACIONAL, CIUDADANOS, PP Y PSC-PSOE).

No hay comentarios: