Últimas entradas

Lo último

lunes, 28 de agosto de 2017

REACCIÓN DE POLONIA TRAS LOS ATENTADOS EN CATALUNYA


El cap de l’Oficina Nacional de Seguretat de Polònia, Paweł Soloch, ha anunciat que el país no acceptarà més immigrants islamistes després de l’atemptat terrorista de Barcelona assegurant que les comunitats musulmanes mal integrades permeten el terrorisme.
Paweł Soloch va fer els comentaris com a reacció als recents atacs terroristes a Barcelona i Cambrils de la setmana passada. “Amb motiu dels últims atacs, estem convençuts que, on viuen una gran quantitat de musulmans mal integrats, hi ha una base natural per als terroristes“, va dir Soloch segons el diari austríac Kronen Zeitung.
“Veig un nombre creixent de refugiats musulmans i un augment del terrorisme”, va dir Soloch i va afegir que hi havia evidència d’una potencial onada d’immigrants dirigida a Polònia.
Els comentaris del cap d’oficina de seguretat coincideixen amb el sentiment general expressat per altres nacions del Grup Visegrád (Hongria, República Txeca i Eslovàquia) que s’han resistit a la redistribució dels migrants per part de la Unió Europea.
El primer ministre polonès Beata Szydło va fer comentaris similars el 2016 quan va dir: “No veig cap possibilitat que els refugiats vinguin a Polònia”.

1 comentario:

Anónimo dijo...

Pawel Soloch por lo que dice es una persona que piensa primero en proteger a sus ciudadanos, emplea el sentido común,y el cargo que tiene es para eso mismo que ha dicho, cada vez hay más países que se lo intentan poner más difícil a estos cabrones porque no se les puede llamar más que cabrones asesinos,Suiza, Noruega, Rusia ahora Polonia, y cada vez más países se van dando cuenta que aquello de integración es una milonga que han intentado meterles al pueblo español, y el pueblo ya empieza a darse cuenta,.el buenísmo de Podemos,PDeCAT,Ezquerra,PSOE y todos los partidos de izquierdas tienen un pensamiento diferente y poco efectivo en cuanto en proteger a sus ciudadanos toca y la prueba está en que el promedio de cada dos meses hay un atentado, y no son capaces de pararlo,después de lo que ha pasado en las Ramblas de Barcelona la Colau sigue empecinada en no poner barreras de protección, cuando en la mayoría de países y ciudades ya las tienen puestas, pues por no tenerlas ha pasado este atentado y yo la consideró CULPABLE por no prevenir cuando ya estaba avisada por la CIA, así que COLAU DIMITE Y ASUME RESPONSABILIDADES,