Últimas entradas

Lo último

lunes, 20 de marzo de 2017

SEGUR TENDRÁ UN CENTRO CÍVICO EN EL PUERTO


La junta de govern local de l’Ajuntament de Calafell ha aprovat inicialment el projecte per crear un centre cívic al Port de Segur. Aquest nou espai cultural inclourà una biblioteca i també un casal jove. La inversió prevista és de 732.143,80 euros i es demanarà una subvenció del Pla d’Acció Municipal de la Diputació de Tarragona per import d’aproximadament 256.900 euros.
El centre cívic ocuparà una superfície de 1.000 metres quadrats, i la biblioteca, de 500. L’obra es farà al llarg d’enguany, ja que està inclosa en el pressupost municipal de 2017.
Aquests nous equipaments cívics i culturals es crearan als locals del Port que l’Ajuntament va adquirir fa alguns anys i que encara no tenien ús. Al llarg del temps s’hi han plantejat alguns projectes per donar-hi utilitat, com un gimnàs o un spa, que no han arribat a fructificar. Ara, l’actual Ajuntament tira endavant un ús social, que es completarà amb activitats esportives i educatives, com la instal·lació de la base nàutica de l’escola de vela i altres activitats marítimes.
Segons l’alcalde, Ramon Ferré, “tots aquests equipaments implicaran un moviment constant i diari de persones al Port, que donarà molta vida a un espai molt desaprofitat i, de vegades, desèrtic”.
Ferré destaca que s’hi farà també un casal jove, que ja preveia el Pla Local de Joventut, aprovat fa uns mesos: “S’hi podrà treballar amb el jovent de manera més propera. El gran creixement poblacional que ha viscut el municipi, i especialment el nucli de Segur, fa necessari un treball específic i exhaustiu en aquest sector de la població, que pateix problemes d’integració social i fins i tot una certa marginalitat”.

2 comentarios:

Anónimo dijo...

Tendremos un centro cívico en unos locales que se invertirá probablemente más de un millón de euros.Los ciudadanos necesitamos instalaciones adecuadas a los tiempos que vivimos y no las instalaciones que tenemos ahora,que incluso vas a las bibliotecas y te las encuentras cerradas por las mañanas o por las tardes, cuando en Barcelona están abiertas hasta los Domingos por las mañanas, es de pura vergüenza, pero ya veremos con el ancia de preparar a toda costa las próximas elecciones municipales lo que nos dejarán de deuda para el próximo equipo de Gobierno, y al pueblo, claro está, lo veo venir que los gastos de este centro Cívico al no ser propiedad,municipal al 100% nos van a salir caros, ¿ y que han mirado? ¿ la conveniencia del puerto? pues muy mal. Este centro cívico tendría que estar en el centro de Segur, y no donde la gente mayor ya no vaya por motivo de lejanía, pero este Alcalde va de sobrado y no hace participación ciudadana ni siquiera en los plenos, es triste pero es así, y si no, tiempo al tiempo,
Gracias WEBSEGUR

Anne Saint-Peter O'basten dijo...

Ay que poco informados están algunos (o serán los de siudadanus haciendo demagogia)
Conceesión de 50 años con preferencia para el ayuntamiento en amplliarla
Locales que se deben usar porque se pagan para nada y hasta hoy nadie ha hecho nada
La participación ciudadana se aprueba en abril y empieza en mayo
El centro de Segur no tiene espacio para un ccentro civico y una biblioteca si no es alquilando y ademas, es muy importante que la biblioteca sea grande y bien equipada, no la birria que hay en la calle Dinamarca
Hale, adeu