Últimas entradas

sábado, 17 de septiembre de 2016

...Y LOS DE CiU HABLANDO DE CARGOS DE CONFIANZA





Per decret de la Presidència de la Diputació de Tarragona núm. 2016-001596, d'1 de juny de 2016, s'ha efectuat el nomenament del personal eventual de confiança següent:

Nomenar la senyora Sandra Suárez Plana, com a personal eventual de confiança del Grup Polític de Convergència i Unió de la Diputació de Tarragona, per a ocupar el càrrec d'assessora (lloc núm. 946), amb efectes del dia 1 de juny de 2016.

Aquest nomenament queda condicionat a la concessió de la corresponent compatibilitat en el cas que sigui necessària.

Les funcions, dedicació i les retribucions seran les fixades en l'acord del Ple de data 28 de juliol de 2015, les quals es veuran modificades anualment en el mateix percentatge que estableixi la Llei de pressupostos generals de l'Estat per al personal funcionari.

El personal eventual cessarà automàticament en el moment que es produeixi el cessament o expiri el mandat de l'autoritat a la que presti la funció de confiança o assessorament.

Al personal eventual li és d'aplicació, en el que sigui adequat a la naturalesa de la seva condició, el règim general dels funcionaris de carrera.

La senyora Sandra Suárez Plana prendrà possessió del càrrec amb efectes del dia 1 de juny de 2016. 

Tarragona, 10 de juny de 2016 

Pilar Sánchez Peña

Secretària general

CIRC DE TARRAGONA




sábado, 17 de septiembre de 2016



El vigilante de los cargos de confianza

Que decían los de CIU que este gobierno de Calafell tiene cargos de confianza encubiertos, que si enchufes, que si costes, que ellos estarían atentos a cualquier contratación.

Bueno, pues a ver, que como se han despistado, resulta que les traemos una contratación de cargo de confianza de una regidora de CIU, que la han metido en la diputación de Tarragona, allí, con Olivella, a hacerle compañía, no sea que se aburra.

¿este cuenta o no cuenta? Ay Joan, que después de vivir esto durante vuestro mandato ahora haya que ver esta hipocresía. Bueno, un sueldecito de regalo de boda. Cada cual se busca la vida como puede, pero predicar una cosa y luego mirar para otro lado con esto, está muy feo.

Y que esto venga de un grupo municipal presidido por Olivella, que cobra, entre portavoz de CIU en el consistorio y como diputado, más que el propio alcalde de Calafell.

Felicidades.


5 comentarios:

Anónimo dijo...

Esto es cojonudo.
Pero cojonudo recojonudo.
El Olivella mete a esta de cargo de confianza.
Gracias Websegur por la información. Esto no lo publican en su facebook. Callados como p....

Anónimo dijo...

Cuando entran unos a gobernar ponen cargos de confianza que se terminan cuando acaban de gobernar. Pero esto es mas alucinante. Olivella cobra mas que el Ferré???? Critica unos cargos de confianza y resulta que se están enchufando donde sea ¿cuanto cobra Olivella de diputado? ¿y esta por asesorar no se sabe que? Asi que cobra por ser regidora y ahora tambien enchuf...... asesora. ¿Asesora de qué?

¿Asesora de Olivella? Como no los pueden enchufar en calafell porque no ha habido ni dios que quiera pactar con ellos, pues a buscarles enchufe en la diputación. Así vamos. Diciendo en el facebock unas cosas y haciendo otras. Y a vivir del cuento porque otra cosa no es. Seguro que no es la unica que anda por ahi colocada.

Anónimo dijo...

CREDIBILIDAD CERO PATATERO

Bonet Bonet dijo...

en el seu facebook, el mes de juny, no explica res de que la haguesin endollat. El que si que explica es que es casa i es pira de viatge de novios. Vaja, que va començar amb ganes aquesta "asesora". Quins pebrots mes grans que tenen.

M'ho callo pero parlo de que rollos de transparencia. I el primer que faig es casarme i pirar de viatge. I a cobrar dels 4 tontos que si que treballem per mantenir vagos

Anónimo dijo...

I si no o va fer abans va ser perque creien que aquest gobern no duraria ni un any.
Espero que algú al proper ple li digui literalment a la cara.