Últimas entradas

Lo último

martes, 15 de septiembre de 2015

GUERRA DE BANDERAS EN CALAFELL

Probablemente, uno de los problemas más "acuciantes" que tenemos en Calafell, ¡sin palabras!



Calafell viu aquests dies una verdadera batalla de banderes. Després que el nou govern sorgit el passat 24-M acordés retirar totes les banderes estelades de la via pública, des de la CUP han decidit plantar cara i omplir els carrers amb aquestes banderes. Tal com la formació independentista ha mostrat a Facebook, els últims dies han penjat estelades en fanals, ponts i tanques del municipi.

Aquestes no han durat massa, ja que l'Ajuntament ha ordenat a la brigada municipal que les tregui, cosa que han fet prestament. La situació s'ha repetit diverses vegades, i des de la CUP ja avisen que, per molt que les treguin, seguiran omplint els carrers de banderes estelades. L'eliminació d'aquestes banderes de la via pública va ser una de les peticions de Ciutadans per donar suport al govern de PSC, PP i UAM.

2 comentarios:

Anónimo dijo...

¿De verdad que la mierda de las banderitas genera tal preocupación? Será que no hay problemas realmente importantes como para invertir tiempo, dinero y energía en idioteces como éstas. Qué asco de banderas, esteladas y tonterías por el estilo...

Anónimo dijo...

Mientras se habla de banderas,no se habla de los parados de Calafell,ni de la gente que no puede pagar sus facturas.Ni de la subida del ibi de este año.